tisdag 31 januari 2012

Praktikanter

För tillfället så finns det 6 stycken praktikanter där jag jobbar. 6 stycken rädda små ungdomar som stryker längs väggarna och hela tiden gnäller om saker. Det är allt ifrån tentor och priset på folköl till att de inte har något att göra. Bäst av allt är dock att de verkar se mig som någon slags auktoritetsperson här och det har lett till oanade fördelar såsom att jag till exempel slipper gå att köpa snus eller lunch själv.

Det sämsta med är att ingen av dom påstår sig veta hur kaffekokaren fungerar så idag blir det workshop hela förmiddagen. Jag lärde faktiskt en av dom igår hur bryggaren fungerade igår så det är han som får hålla i workshopen. Jag har faktiskt bättre saker för mig.
Jag menar, Wordfeud skriver ju liksom inte orden av sig självt!?

1 kommentar:

  1. men, du måste ju vara snäll mot praktikanterna ;) Och vad har du för wordfeud nick egentligen?? :P

    SvaraRadera