fredag 27 april 2012

Bitterhet är ju fortfarande en känsla

Jag vill ha ett fast jobb!
Det är dilemma numero uno just nu. Saker som är tidsbegränsade är ju aldrig bra. Tänker då främst på tidsinställda bomber och vikariat faktiskt.
 Fast jobb ger ju ändå en trygghet, eller iaf ett problem mindre vilket i sin tur gör att man kan götta ner sig med något annat problem i stället. Då har man ju både tid och råd att skaffa tex flickvän akvarium.
 Förut såg jag världens antagligen äldsta och krokigaste gubbe som på något sätt såg ut som om han drogs med bakom sin egna rullator och i morse lyckades jag spotta på en duva.

What a day spy Kennedy sa.

 Jag vill också vara med och påverka den svenska folksjälen!

2 kommentarer:

  1. Slå på jnytt tills dom anställer dig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Anonym, gör dig oumbärlig på jnytt! :)
    (typ, knark i kaffet så att dom blir lite lagom stirriga och tjuriga utav avtändning dom dagar du inte är där, typ)

    SvaraRadera