torsdag 23 februari 2012

Hej Apa

Nästa gång som jag av vänlighet och kamratskap hjälper dig att dela ut flygblad om någon fjantig fest så skulle jag vilja att du tänkte på en del grejer.
För det första så måste du, lite kvickt och snabbt sådär, scanna av personer som du tänker fråga om något innan du börjar prata med dem. Isåfall hade du upptäckt att han du frågade igår hade på sig mysbyxor, tofflor, skinnjacka och rosa nagellack.
För det andra så får du inte bli grinig när din kompis, i det här fallet jag, kanske råkar uppfatta personen i frågas allmänna utseende lite snabbare än du och därmed bestämmer att här är det bäst att ta fram mobilen och låtsas smsa.
För det tredje så visste jag vilken gata vi var på men du vägrade att tro att jag kunde ha rätt och det innebär att du får skylla dig själv!
Med vänlig hälsning, Apa.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA!!! Men du Kim måste lära dig att för det första inte vara så fördomsfull, för det andra inte vara så jävla feg och köra mobiltricket direkt du känner dig lite obekväm. Och för det tredje lära dig att man inte kan lägga inbjudningarna där man TROR att det är!!! Nån tragisk stackare blir jätteglad för den äntligen blir bjuden på fest innan den inser att inbjudan egentligen va till grannen!!! :)

    SvaraRadera