måndag 21 maj 2012

Måndag oh måndag

Jag får be så allra ödmjukast om ursäkt för de sparsamma uppdateringarna i denna blogg. Anledningen till denna ignorans för er dags stora glädjedos och rapportering från den småländska pendeltrafiken är att jag inte alls jobbar så mycket nu. Utan pendlingen så får inspirationen sig en törn.
Men idag, då pendlade jag!
Det var lite som same same, but different. Jag + bok + tåg + övriga resenärer. Boken är lite sisådär bra pga att Leif GW är en ordbajsare av rang. Sen underlättar det inte när de som bestämmer sig för att sätta sig vid MIN plats är två stycken väldigt sexuellt intresserade och, inom samma område, inaktiva finniga tonåringar som nyligen upptäckt Onkel Kånkels genialiska musik. Inget man skriver hem om, som de säger. Utan man skriver om det i sin gnälliga blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar